czwartek, 15 marca 2012

Big kid

Nie każdy wie, że jednym z moich ulubionych zajęć jest… kupowanie zabawek! W Smyku i Toys’R’Us czuję się jak w domu, a w Disneylandzie jestem w siódmym niebie. Doświadczam przy tym podobnych syndromów jak statystyczny kilkulatek: wszystko mi się podoba, wszystko bym chciała i jestem szalenie sfrustrowana, jeśli nie mogę sobie na coś pozwolić :) Nie muszę więc chyba dodawać, że wybieranie prezentów dla dzieci jest na ogół wielką frajdą.
Poniżej zdjęcia moich najnowszych nabytków.


Dla Emmy mam uroczą lalkę -wróżkę autorstwa Anne Geddes. Jako dodatek do prezentu już upatrzyłam na Allegro „skrzydła nimfy”, które mała będzie mogła zakładać i wcielać się w postać swojej lalki.
Brandon dostanie popularną od jakiegoś czasu kolejkę Thomas the tank engine- i tutaj niestety już jestem mniej kreatywna. Zabawki dla chłopców zawsze kojarzyły mi się z samochodami, pociągami i innymi środkami transportu. Czyli zadecydowały stereotypy i ślepe podążanie za modą :)
Poza tym chciałam zaznaczyć jakoś swoją polską tożsamość :P stąd dzieciaki dostaną koszulki z flagami Polski, zamówiłam też przetłumaczone na język angielski wiersze Wandy Chotomskiej (bo nie było Brzechwy :( ) i płytę z piosenkami (Pamiętacie przedszkolne hity typu „Jedzie pociąg” czy „My jesteśmy krasnoludki”?:)

 www.smyk.com

Trzymajcie kciuki, żeby podarki okazały się trafione!

2 komentarze:

  1. witaj M. :)
    ja również wyjeżdżam niedługo jako au pair do Stanów. właśnie czekam na official match request. też już myślę o prezentach, pomysły mamy dość podobne - polecam Ci ceramikę Bolesławiec dla hostów, kupię im także Szymborską (chyba znalazłam ten sam tomik - płyta po angielsku?) lub film "Katyń" i do tego dostaną słoiczek polskiego miodu, najlepszy rzepakowy! :) powiedz mi, gdzie znaleźć przetłumaczone wiersze Chotomskiej? :)
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. cześć Olu:) powodzenia w Stanach w takim razie :D jeśli chodzi o Szymborską, ja myślałam o tym tomiku: http://www.empik.com/nic-dwa-razy-wybor-wierszy-szymborska-wislawa,370818,ksiazka-p
    ale "Tutaj/Here" też brzmi super!
    wiersze Chotomskiej widziałam w księgarni na Placu Bankowym w Warszawie, są też dostępne np. w Empiku:
    http://www.empik.com/kurcze-blade-chotomska-wanda,prod59200437,ksiazka-p
    http://www.empik.com/smok-ze-smoczej-jamy-chotomska-wanda,prod61040099,ksiazka-p
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń