piątek, 23 marca 2012

Don't judge a book...

...by its cover! Biorąc sobie do serca powyższą sentencję ;-) szczegółowo zapoznałam się z zawartością połowy Empiku! Cel miałam jasno sprecyzowany: niebanalny album o Polsce dla hostów, polska literatura dziecięca w tłumaczeniu na angielski dla bliźniaków i poezja Szymborskiej (w założeniu dla hostów, po zmianie planów przypadnie jednak mojej koordynatorce -Cindy). Udało mi się odnaleźć naprawdę ciekawą książkę o Polsce, pokazującą nasz kraj przez pryzmat kultury i obyczajów (która dodatkowo nie obciążyła zbytnio mojego budżetu!). Antologię literatury dziecięcej wyhaczyłam w księgarni językowej przy jednej ze stacji warszawskiego metra i gorąco ją polecam - to zbiór takich hitów jak "Lokomotywa", "Karolcia" czy "Akademia Pana Kleksa". Szymborskiej nie trzeba reklamować, :) za to uważam, że zdecydowanie warto promować polską kulturę w Stanach!
Na koniec zdjęcie prezentu, który wysłałam maluchom z okazji zbliżających się Świąt:
Udanego weekendu!:)  xoxo

7 komentarzy:

  1. Super prezenty, szybko wysyłaj te na Święta:) a to LCC(lub jak to się zwie w innych agencjach) tez się daje prezent?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Madzia... pisz mi tu prędko ile zapłaciłaś za te cuda ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. @Beata -dzieki, prezencik juz wyslany:) tyle ze droga morska :/ mam nadzieje ze dotrze przede mna (wylot 4.06 ;-)
    co do LCC -normalnie nie przyszloby mi to do glowy :) jednak z moja koordynatorka mam nieco inne uklady - to ona nawiazala ze mna jakis czas temu kontakt, zaprzyjaznilysmy sie, a potem ona znalazla mi host rodzine...wiec zdecydowanie zasluguje na drobny upominek ;)
    @Ewa -ciesze sie, ze Ci sie podobaja moje drobiazgi :)
    ksiazki: album o Polsce -39 zl, lit. dziecieca -25 zl, Szymborska -29 zl;
    maskotki -po 12 zl (Ikea), slodycze -nie pamietam :/ ok. 30 zl razem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. album o Polsce wydaję się bardzo super, chyba jutro pobiegnę do Empika go podotykać ;)
    Madzia, chyba Ci źle licznik czasu odmierza ;) normalnie się wystraszyłam, że tak mało czasu zostało! a z drugiej strony.... nie mogę się doczekać :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  5. taki sam album mam dla mojej przyszlej rodzinki o Polsce:) akurat moja mama go dorwała na wyprzedażach:d

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej.!;) No to się cieszę bardzo, że będziemy leciały razem .. zawsze to raźniej.!;P A znasz jeszcze kogoś kto będzie z nami leciał ? :D A skąd jesteś ? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Odezwij się do mnie na skype ;D mój login: kamila-chorazyczewska

    OdpowiedzUsuń